| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
bluenoon78
Ble Medlem: 09 Jan 2010 Innlegg: 5 Bosted: Bodø
|
Skrevet: 09:35 Lør 09 Jan 2010 Tittel: Hjelp!! |
|
|
| Jeg har nettopp fått tinnitus, det startet i julen med flylyd i venstre øre. Jeg ble stressa og angst som fy, nå hører jeg en høyfrekvent lyd inni hode....hodesus. Får ikke sove på natta, lyden er for intens da. Har angst og depresjon som jeg har slitt med i 13år. Og nå er jeg plaget med stivnakke. Hvordan skal dette ende....er det noen som opplever det samme? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gikkser
Ble Medlem: 17 Des 2009 Innlegg: 2 Bosted: Vestfold
|
Skrevet: 12:59 Tir 12 Jan 2010 Tittel: |
|
|
Hei! i noen tilfeller kan tinnitus komme fra spenninger i muskulatur i nakke og rygg,jeg blir bedre av og drive avspenning på disse musklene.
Har i mange år hatt Tinnitus og dobbeltsidig Menieres sykdom.Tøy forsiktig,strekker du for hardt, blir det bare verre.Lykke til.! |
|
| Til Toppen |
|
 |
bluenoon78
Ble Medlem: 09 Jan 2010 Innlegg: 5 Bosted: Bodø
|
Skrevet: 15:29 Tir 12 Jan 2010 Tittel: |
|
|
Hei
Den hodesusen jeg har hører jeg inni hodet. Har lite lyst å tro at det er tinnitus, om det er tinnitus som kommer pga av nakken, vil den da forsvinne kanskje? Har nettopp vært hos legen og han henviste meg til fysioterapi. Er mye stresset for tiden og alt samler seg i nakken. Nakken er stiv men ikke vondt. Det knaker og gnisser. Tenker mye også da jeg har angst og depresjon. Har hatt plager i rygg i lengre tid og ble anspent i nakken i julen. Holder på å skal flytte og kjenner presset og stresset.... |
|
| Til Toppen |
|
 |
|